Bist 100
8.991,6 0%
DOLAR
31,96 -0,29%
EURO
34,49 -0,2%
ALTIN
2.322,44 -0,7%

BBS’de B2B Satış ve Pazarlama Eğitimi: Değer Odaklı Yaklaşımlar

Bursa Business School’da düzenlenen B2B satış ve pazarlama eğitimi, değer odaklı stratejiler, Aim-Pain-Gain modeli ve uygulamalı satış teknikleriyle firmalara rehberlik etti.

Yayın Tarihi: 06.11.2025 12:44
Güncelleme Tarihi: 06.11.2025 12:44

BBS’de B2B Satış ve Pazarlama Eğitimi: Değer Odaklı Yaklaşımlar

BBS’de B2B Satış ve Pazarlama Eğitimi: Değer Odaklı Yaklaşımlar

Eğitim ve hedefler

Bursa Business School (BBS), firmaları geleceğe hazırlamak amacıyla sürdürdüğü eğitim programları kapsamında 'B2B Satış ve Pazarlama: Değer Odaklı Stratejilerle Müşteri Kazanımı' başlıklı bir program düzenledi. Eğitim, BBS çatısı altında Sabancı Üniversitesi Yönetim Bilimleri Fakültesi Öğretim Görevlisi Dr. Yusuf Soner tarafından gerçekleştirildi ve çok sayıda firma temsilcisinin katılımıyla tamamlandı.

Eğitimin içeriği

Programın ilk gününde pazarlama perspektifinden müşteriye ulaşma stratejileri ele alındı. Doğru segmentasyon, değer önerisi geliştirme ve 'Aim-Pain-Gain' modeli kullanılarak müşterinin hedefleri, sorunları ve beklentileri ayrıntılı şekilde analiz edildi. İkinci gün ise satış sürecinin yapı taşları, müzakere teknikleri, takip stratejileri ve güven inşasının önemi uygulamalı çalışmalarla işlendi.

Eğitmenin vurguları

Dr. Yusuf Soner, satış ve pazarlamanın firmalar için stratejik disiplinler olduğunu, bunların aynı zamanda birer proje yönetimi unsuru taşıdığını belirtti. Soner'in ifadeleri şöyle:

'Satış bir sonuçtur; asıl mesele müşterinin değerini anlamak, güven inşa etmek ve çözüm ortağı olabilmektir. Müşteriyle masada değil, sahada kazanırsınız. Müşterinin ne istediğini öğrenmek ve ona adapte olan ve rakipte olmayanı geliştirmek önemli. Bunu sadece ürünü olarak düşünmemek gerekiyor. Ürün ve hizmet de bu işin bir parçası. Pazarlama talebi oluşturmak, satış da bu talebi realize etmektir'

Ayrıca Dr. Yusuf Soner, Bursa Business Schoolun kent ve ülke ekonomisi için taşıdığı önemi vurgulayarak Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO)'nu tebrik etti ve merkezin firmalara rehberlik eden güçlü bir oluşum olduğunu ifade etti.

Katılımcı görüşleri

AVG Otomotiv Kurucusu Barış Güler, BTSO organizasyonlarını yakından takip ettiğini belirterek, 'Bursa Business School’a ilk defa geldim. Burada çok önemli bir eğitim üssü oluşturulduğunu söyleyebilirim. Burada sunulan imkanlardan tüm iş dünyası temsilcilerinin faydalanması gerektiğini düşünüyorum' dedi.

Burpol Satış Mühendisi Tuğba Gencan ise eğitimin oldukça faydalı geçtiğini ve merkezin kapsamlı, nitelikli eğitimleri firmalarla buluşturduğunu belirtti.

Program, B2B odaklı satış ve pazarlama yaklaşımlarını güçlendirmeyi ve firmalara uygulamalı bilgiler sunmayı hedefleyen bir eğitim olarak tamamlandı.

İŞ DÜNYASININ YAŞAM BOYU EĞİTİM ÜSSÜ BURSA BUSİNESS SCHOOL (BBS), FİRMALARI GELECEĞE HAZIRLAMAK...

İŞ DÜNYASININ YAŞAM BOYU EĞİTİM ÜSSÜ BURSA BUSİNESS SCHOOL (BBS), FİRMALARI GELECEĞE HAZIRLAMAK AMACIYLA KURGULANAN EĞİTİM PROGRAMLARINA TÜM HIZIYLA DEVAM EDİYOR. BBS’DE DÜZENLENEN ‘B2B SATIŞ VE PAZARLAMA: DEĞER ODAKLI STRATEJİLERLE MÜŞTERİ KAZANIMI" EĞİTİMİ İLE KATILIMCILARA ÖNEMLİ BİLGİLER VERİLDİ.

İŞ DÜNYASININ YAŞAM BOYU EĞİTİM ÜSSÜ BURSA BUSİNESS SCHOOL (BBS), FİRMALARI GELECEĞE HAZIRLAMAK...